לינץ' בחיילים ברמאללה : N12 - מחאת המשפחות: "דם" מול מפעל הפיס‎ - לא צריך את הוידאו שיסתובב בטוויטר אלא שהמשטרה יעבדו עכשיו שעות לאסוף את כולם ולהשליך לכלא.

לינץ' בחיילים ברמאללה : N12 - מחאת המשפחות: "דם" מול מפעל הפיס‎ - לא צריך את הוידאו שיסתובב בטוויטר אלא שהמשטרה יעבדו עכשיו שעות לאסוף את כולם ולהשליך לכלא.. בקבינט נמסר על שלושה חיילים שנרצחו, אבל דובר צהל ממשיך לדווח על שני הרוגים בלבד. כמעט לינץ' בחיילים שנקלעו לשם בטעות. בזמן שכולנו היינו עסוקים בהכנות לערב חג הסוכות! המחאה זלגה לרחוב הערבי ברחבי המדינה, מאות נעצרו. דיווחים שהצטברו במהלך יום אתמול מלמדים על הדרך האכזרית שבה נרצחו חיילי המילואים ברמאללה.

ברמאללה התפרקה ההרתעה הישראלית והחל הטבח בבני עמנו. בעיר בת ים עשרות יהודים התנפלו על ערבי שהיה ברכבו. מנדלבליט הבהיר כי הדבר אפשרי מבחינה משפטית. אלפי חיילים נעצרו, אלפי שופטים הודחו • דיווחים: בין הרוצחים השפלים שעליהם הגנה עוד צמל נמצאים המחבל שרצח את אורי אנסבכר, המחבלים שעשו לינץ בחיילים ברמאללה ועוד.

מעריב | ניסיון לינץ' בג'נין: "המוני פלסטינים הקיפו אותנו"
מעריב | ניסיון לינץ' בג'נין: "המוני פלסטינים הקיפו אותנו" from images.maariv.co.il
דיווחים שהצטברו במהלך יום אתמול מלמדים על הדרך האכזרית שבה נרצחו חיילי המילואים ברמאללה. אתם זוכרים את הלינץ בחיילים ברמאללה בשנת 2000? בין הרוצחים השפלים שעליהם הגנה עוד צמל נמצאים המחבל שרצח את אורי אנסבכר, המחבלים שעשו לינץ בחיילים ברמאללה ועוד. המלך עבדאללה נפגש עם אבו מאזן ברמאללה. תומכי הנשיא ארדואן ביצעו לינץ' בחיילים שהשתתפו בניסיון ההפיכה • מנהיגי ברית נאטו תומכים בנשיא הטורקי • מזכיר המדינה האמריקאי, ג'ון קרי: זה לא המקרה הראשון של לינץ' בין במחבלים ובין בתמימים. המשטרה עצרה 4 חשודים במעורבות לינץ בבת ים. בין הרוצחים השפלים שעליהם הגנה עוד צמל נמצאים המחבל שרצח את אורי אנסבכר, המחבלים שעשו לינץ' בחיילים ברמאללה ועוד.

(מעניין שהכלב נבלה אור הלר or heller לא מפרסם שפוגעים בחיילי צה״ל, רק שפוגעים במחבלים.

אתם זוכרים את הלינץ בחיילים ברמאללה בשנת 2000? (מעניין שהכלב נבלה אור הלר or heller לא מפרסם שפוגעים בחיילי צה״ל, רק שפוגעים במחבלים. כמעט לינץ' בחיילים שנקלעו לשם בטעות. אלפי חיילים נעצרו, אלפי שופטים הודחו • דיווחים: תושבים בלוד ירו למוות בצעיר ערבי; בעיר חיפה מפגין יהודי נדרס ונפצע בינוני עם חבלות בראשו לאחר שרכב התפרע בין המוני מפגינים. לא צריך את הוידאו שיסתובב בטוויטר אלא שהמשטרה יעבדו עכשיו שעות לאסוף את כולם ולהשליך לכלא. בין הרוצחים השפלים שעליהם הגנה עוד צמל נמצאים המחבל שרצח את אורי אנסבכר, המחבלים שעשו לינץ בחיילים ברמאללה ועוד. תושבים בלוד ירו למוות בצעיר ערבי; דיווחים שהצטברו במהלך יום אתמול מלמדים על הדרך האכזרית שבה נרצחו חיילי המילואים ברמאללה. מנדלבליט הבהיר כי הדבר אפשרי מבחינה משפטית. בשלב יחסית מוקדם של האירוע שירותי הביטחון בעיר הבינו את הסיטואציה וניסו למנוע מהתושבים להגיע לקרבת הרכב על מנת שלא יפגעו בחיילים. פנחסי בראון, תושב איש קודש שחזר את ה'לינץ'', שארע בכפר קוסרה וסיפר על רגעי האימה.

בין הרוצחים השפלים שעליהם הגנה עוד צמל נמצאים המחבל שרצח את אורי אנסבכר, המחבלים שעשו לינץ בחיילים ברמאללה ועוד. רק מבצע חומת מגן עצר את אורגיית המוות הלינץ' ברמאללה מהדהד את דבריה של נעמי שמר בריאיון שבו ציטטה את דברי בעלה, מרדכי הורוביץ, כי הערבים אוהבים. כמעט לינץ' בחיילים שנקלעו לשם בטעות. (מעניין שהכלב נבלה אור הלר or heller לא מפרסם שפוגעים בחיילי צה״ל, רק שפוגעים במחבלים. ''האם מתוך כל היצירות הישראליות נמצא דווקא הסרט הזה ראוי לקבל עידוד בסכום של 150 אלף שקל?

הנער הערבי לא היה כל כך תמים כמו שהתקשורת מציגה אותו ...
הנער הערבי לא היה כל כך תמים כמו שהתקשורת מציגה אותו ... from rotter.net
המלך עבדאללה נפגש עם אבו מאזן ברמאללה. לאחר מכן, הוסיף מנדלבליט, נמסר לו כי אין כוונה להיעזר בחיילים אלא בפלוגות מגב, וכי בכוונת הממשלה להכריז על מצב חירום אזרחי בעיר. השפלה לכוח צהל בחברון מחטיבת הנחל: המשטרה הפלסטינית ותושבים ערבים כמעט עשו בחיילים לינץ' בממשלת ביבי החמאס משתולל, הפלסטינים. ברחובות איסטנבול ניצבים עדיין טנקים שוממים, ועליהם תלו נאמני ארדואן דגלי טורקיה. אירוע ביטחוני כמעט הסתיים בלינץ' בחיילים ישראלים. כ״ח בשבט תשע״ח 13.02.18 05:31. התושבים מורשים להצטלם איתם בתמונות סלפי ללא הגבלה, אבל עיתונאים שמנסים לתעד את המתרחש או.

תושבים בלוד ירו למוות בצעיר ערבי;

לינץ' בו נרצחו 2 חיילי מילואים. לאחר מכן, הוסיף מנדלבליט, נמסר לו כי אין כוונה להיעזר בחיילים אלא בפלוגות מגב, וכי בכוונת הממשלה להכריז על מצב חירום אזרחי בעיר. סרט אשר מפעל הפיס רואה בו השראה למי שמפעל חייה הוא הגנה על מחבלים הוא הזיה. הלינץ' ברמאללה הוא לינץ' אשר התרחש ביום חמישי, 12 באוקטובר 2000, (תחילת האינתיפאדה השנייה) ברמאללה, במהלכו תקף תיעוד מזעזע: תומכי הנשיא ארדואן ביצעו לינץ' בחיילים שהשתתפו בניסיון ההפיכה • מנהיגי ברית נאטו תומכים בנשיא הטורקי • מזכיר המדינה האמריקאי, ג'ון קרי: ניסיון לינץ' היה היום בג'נין, כאשר חייל וחיילת נכנסו בטעות לעיר הפלסטינית והותקפו. בין הרוצחים השפלים שעליהם הגנה עוד צמל נמצאים המחבל שרצח את אורי אנסבכר, המחבלים שעשו לינץ בחיילים ברמאללה ועוד. שלושה חיילים נפצעו באורח קל לפני שחולצו מהמקום (צבא וביטחון) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. ''האם מתוך כל היצירות הישראליות נמצא דווקא הסרט הזה ראוי לקבל עידוד בסכום של 150 אלף שקל? בחור ערבי נרגם באבנים על ידי יהודים שעברו בדרך אובדן שליטה של המשטרה בבת ים, בחור ערבי עבר עם רכבו ויהודים קיצוניים שזיהו כי מדובר בבחור ערבי, הוציאו אותו מרכבו והחלו לתקוף באבנים ובמקלות. העובדה שמפעל הפיס רואה השראה בסרט על מי שמפעל חייה הוא הגנה על מחבלים היא הזויה. ניסיון לינץ' בנהג שנרגם באבנים. ניסיונות לינץ' בדרום 15 נעצרו בהתפרעויות בחיפה, יהודי הותקף ברכבו בכפר כנא אור 00:47.

''האם מתוך כל היצירות הישראליות נמצא דווקא הסרט הזה ראוי לקבל עידוד בסכום של 150 אלף שקל? בשלב יחסית מוקדם של האירוע שירותי הביטחון בעיר הבינו את הסיטואציה וניסו למנוע מהתושבים להגיע לקרבת הרכב על מנת שלא יפגעו בחיילים. ברחובות איסטנבול ניצבים עדיין טנקים שוממים, ועליהם תלו נאמני ארדואן דגלי טורקיה. בזמן שכולנו היינו עסוקים בהכנות לערב חג הסוכות! ברמאללה התפרקה ההרתעה הישראלית והחל הטבח בבני עמנו.

הנער הערבי לא היה כל כך תמים כמו שהתקשורת מציגה אותו ...
הנער הערבי לא היה כל כך תמים כמו שהתקשורת מציגה אותו ... from rotter.net
דיווחים שהצטברו במהלך יום אתמול מלמדים על הדרך האכזרית שבה נרצחו חיילי המילואים ברמאללה. נחשף וידאו המראה את תחילתו של הלינץ' בחיילים ברמאללה בשנת 2000 : בקבינט נמסר על שלושה חיילים שנרצחו, אבל דובר צהל ממשיך לדווח על שני הרוגים בלבד. תושבים בלוד ירו למוות בצעיר ערבי; אתם זוכרים את הלינץ בחיילים ברמאללה בשנת 2000? בין הרוצחים השפלים שעליהם הגנה עוד צמל נמצאים המחבל שרצח את אורי אנסבכר, המחבלים שעשו לינץ בחיילים ברמאללה ועוד. ברחובות איסטנבול ניצבים עדיין טנקים שוממים, ועליהם תלו נאמני ארדואן דגלי טורקיה. המחאה זלגה לרחוב הערבי ברחבי המדינה, מאות נעצרו.

אלפי חיילים נעצרו, אלפי שופטים הודחו • דיווחים:

השפלה לכוח צהל בחברון מחטיבת הנחל: בשלב יחסית מוקדם של האירוע שירותי הביטחון בעיר הבינו את הסיטואציה וניסו למנוע מהתושבים להגיע לקרבת הרכב על מנת שלא יפגעו בחיילים. נחשף וידאו המראה את תחילתו של הלינץ' בחיילים ברמאללה בשנת 2000 : הלינץ' ברמאללה הוא לינץ' אשר התרחש ביום חמישי, 12 באוקטובר 2000, (תחילת האינתיפאדה השנייה) ברמאללה, במהלכו תקף תיעוד מזעזע: במהלך דיווח בחדשות הערב תועד לינץ' שביצע המון יהודי בבת ים, בנהג רכב, לאחר שחשבו שהוא ערבי. העובדה שמפעל הפיס רואה השראה בסרט על מי שמפעל חייה הוא הגנה על מחבלים היא הזויה. בין הרוצחים השפלים שעליהם הגנה עוד צמל נמצאים המחבל שרצח את אורי אנסבכר, המחבלים שעשו לינץ' בחיילים ברמאללה ועוד. לא צריך את הוידאו שיסתובב בטוויטר אלא שהמשטרה יעבדו עכשיו שעות לאסוף את כולם ולהשליך לכלא. חגיגות הלינץ' ברמאללה נערכו מספר פעמים על ידי פלסטינים כשהם מהללים את הרוצחים. במאה שערים בירושלים התרחש ניסיון לינץ' ותקיפה אכזרית בשלושה חיילים חרדים! עשו לנו לינץ´ כמו ברמאללה. ברחובות איסטנבול ניצבים עדיין טנקים שוממים, ועליהם תלו נאמני ארדואן דגלי טורקיה. רק מבצע חומת מגן עצר את אורגיית המוות הלינץ' ברמאללה מהדהד את דבריה של נעמי שמר בריאיון שבו ציטטה את דברי בעלה, מרדכי הורוביץ, כי הערבים אוהבים.

תושבים בלוד ירו למוות בצעיר ערבי; לינץ. בשלב יחסית מוקדם של האירוע שירותי הביטחון בעיר הבינו את הסיטואציה וניסו למנוע מהתושבים להגיע לקרבת הרכב על מנת שלא יפגעו בחיילים.

Posting Komentar

0 Komentar